Ce iese din plictiseala…

…și iată-mă luând-o de la capăt! Pentru că, până la ora asta e clar, adicția s-a instalat! După atâtea pătrate mov… Mai exact 180! 180 de granny’s squares cu „puțin” mov. Hai să nu-i spun plictiseală…

…dar parcă ma săturasem de pătrate multe, de ascuns capete de culori, de unit pătratele între ele. Adicție, adicție, dar parcă se cere un pic de nou! Deja își făcea loc în mintea mea a biiiiig granny’s square. Căci se știe, orice drog cere un update din când în când. 😉

Deci… culori noi – tot în degradeuri – în lucru continuu, fără capete de ascuns. Și am început.

21blog

Ochii sătui de mov se bucurau de noile nuanțe. Și parcă cereau croșetei să mărească viteza. Oricum aveau să ajungă într-un final să se bucure de toate nuanțele degradeului, dar parcă nu mai aveau răbdare! …și croșeta îi asculta. Îmi fugeau degetele pe fir!

Odată ce am trecut prin toate nuanțele din ghem noutatea dispăruse. Ha! Now what? Tot grupuri de trei piciorușe duble, din nou și din nou. Where is the fun? Iubesc croșeta, dar… mai schimbăm și noi ceva? Mă gândisem la un moment dat să o dau în schimbare de plan: mă opresc aici și spun că am vrut de la început să fac o față de pernă.  Și am lăsat-o baltă… Dap, am renunțat la proiect!  Nu-mi plăcea cum dă ca față de pernă, dar nici nu mai voiam piciorușe duble, după piciorușe duble, după piciorușe duble…

Și, ce crezi, mai aveam un rest de fir mov – hahaha… first love!  Ca să mai spăl puțin creierul de piciorușe duble, iată-mă încercând modelul de floare africană (cu puțin mov!).

21

Dar crezi că mi-a dat pace proiectul nedus la capăt! Nope! Îmi zgândărea mintea again and again! Așa că, printre flori africane de diverse mărimi și combinații de culori, am dus la capăt ceea ce, de la început, ar fi trebuit să fie: o păturică mică – 117 cm/117 cm.

22blog23blog

 

 

 

 

 

 

 

Am lăsat-o simplă, fără margini complicate, fără dantelării. Și bine am făcut, pentru că într-un final a ajuns, prin intermediul unei tombole, să încălzească o bebelușă drăguță și jucăușă. 🙂

 

 

One Comment Add yours

Leave a Reply

