Niște lipeli…

Știi cum e să te lipești de oameni din senin? Adică uite-așa, să nu-i fi văzut în viața ta, să nu le fi strâns mâna niciodată, dar să ți se strecoare la suflet. Ai pățit-o?

Anca îmi zice odată, acum vreo doi ani de zile, „Dă-mi adresa ta că vreau să îți trimit ceva frumos de Moș Nicolae.” Anca se mutase de ceva vreme cu familia ei frumoasă în Germania. Nu ne știam decât de vreo alți doi ani. Și ne știam așa, dintr-o întâmplare din aia fericită. Îmi trimisese prin iubitul meu un Oscar Wilde. Lucrau împreună la un proiect or something. Nu ne văzusem, nu ne cunoscusem, dar mi-a trimis o carte. 🙂 …și ne-am lipit!

Și-i dau adresa. Primesc colet, trimis din România totuși. Ce să vezi? Anca găsise pe internet o cutie de lemn cu 4 bufnițe pe ea. Hahaha… Normal! La cine să se gândească? Că pe toți i-am înnebunit cu pasiunea noastră pentru bufnițe. Toți prietenii noștri care pe unde se duc și văd bufnițe ne trimit foto, mesaje gen „Uite, bufnițe! La tine m-am gândit!”. 🙂 Ei bine, Anca, draga de ea, a văzut cutia, a luat legătura cu omu’ de-a gândit-o și făcut-o – român de-al nostru – i-a dat adresa mea și gata coletul.

6 unu

Plină cu bomboane, așa ca de Moș Nicolae, cutia cu pricina ne-a furat inima! 🙂

Trebuia să cunosc autorul, evident. Și ne-am împrietenit, pe facebook. Iată! Altă lipeală din aia de care îți ziceam mai sus. 🙂 Omu’ cu pricina e îndrăgostit de tot ce-i vintage, e înnebunit după frumos, iar eu m-am lipit de el iremediabil… din umbră. Mai dădeam un like pe ici pe colo, deși aș fi lovit butonul ăla continuu, mai trăgeam cu ochiul la fotografiile minunate de pe wall-ul omului. Ce să mai, eram un adevărat stalker… din umbră. 😉

Daaar, de curând omu’ comentează la postarea mea cu setul de suporturi de cană. Că cică sunt geniale și că vrea și ea! Dap, omu’ cu pricina e o ea.

Să vezi ce mândră eram! Flore lovise cu like-ul în mine! Și mai mult, voia să îi lucrez eu, cu mânuțele mele, niște suporturi de cană! Oh, doamne! Really? Păi, cum să-ți spun, când artistul mi-a apreciat lucrarea și mi-a zis că vrea și el… am și trecut la treabă! 🙂

Și le voia vintage, suporturile zic. Voia patru suporturi mici pentru căni și unul mai mare pentru ceainic. Am dat internetu’ peste cap! Am strâns tipare peste tipare, modele peste modele, care mai de care mai dantelate, mai chic, mai cu iz vintage. Hahaha… așa credeam eu! Păi când a început să mă lovească ea cu modele… link-uri peste link-uri pline de minunății, am lăsat capu’ jos, am scos și pălăria.  🙂

Am ales modelul împreună, am ales culorile, am comandat materialele, am trecut la treabă. Și, ca orice lucrușor făcut pentru oameni dragi, croșetatul a mers ca uns! 🙂 Model frumos, simplu în culori elegante.

6cinci 6patru 6trei

Uite-așa mă lipesc eu de oameni! …și ei de mine. 🙂 Nu te supăra, Flore! Dar te voi folosi ca resursă muuultă vreme de-acu’ încolo.

 

8 Comments Add yours

  1. Excelente lucraturile, insa delicioase povestile! Ai un talent deosebit la ambele si cred ca la orice te implici cu aceeasi pasiune! Mi-ai delectat prima zi de primavara, m-am distrat copios vizionanad blogul tau! Succes in continuare si subscriu la traba cu … lipelile! 🙂

    1. Multumesc, Monica. 🙂 Te imbratisez cu drag.

  2. dana says:

    Si eu m-am lipit de suporturi si de autor…..

  3. flore corlan says:

    si cum ar fi putut sa aiba loc lipeala, daca tu nu aveai lipici….lipici la oameni, talent cu carul, modestie cat incape, umor si multa rabdare….rabdare cu nehoratati ca mine….ca de indata ce m-am prins ca pot sa inot in largul amabilitatii tale, am dat iama cu pretentiile….;))))
    si daca suporturile de cani sunt asa cum sunt in forma finala, se datoreaza tie care m-ai ajutat enorm la luarea deciziei…;)
    te pup, fata !!
    p.s. – ( da, stiu…. dar oricat de controversata este aceasta adresare in cercurile selecte, o folosesc cu drag ptr ca sunt bucuresteanca si imi aminteste cu drag de limbajul de cartier, de care uneori mi-e dor)

    1. Ti pup moldovinesti! 🙂 Controversata adresare are atata drag in ea… Nu o poti folosi decat cu foarte apropiati! Ma bucur sa fiu printre foarte apropiatii Tai. :*

  4. Chiar frumoase! Felicitări!

    1. Mulțumesc, Ionuț! 🙂

Leave a Reply

